= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


26 november 2013

Levensstroom



  Jij en ik
werd noch jij , noch ik
Jij en ik
werd wij
Jij en ik
werd één
en stroomde terug zoals voorheen
in beweging van de bron naar het groter geheel
en terug
voor er noch een jij was , noch een ik was
maar al één geheel
waar onze eenheid terug één mee werd
in volle overgave aan de stroom van het leven . 


Nadia Dekeyser





Geen opmerkingen:

Een reactie posten