= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


30 december 2014

Op die weg...



Teleurstellingen zijn er alleen als je verwachtingen hebt.
Het leven gaf me precies waarom ik vroeg.
0m wakker te worden, mijn ogen te openen
om te leren mezelf te waarderen
en mijn eigen weg te volgen.

Ik weet het nu, ik heb het geleerd
Alles wat je zoekt, vind je alleen in jezelf
Door te zijn wie je bent, jezelf trouw te zijn
en het van jezelf te verwachten.

Leven zonder angst, zonder afhankelijkheid
en ook zonder omkijken...
Een heel nieuw jaar ligt weer open, het oude sluiten we af.
Vooruit, doorgaan, doen...
En ervan genieten, van elke stap, van elk moment
wat het ook brengt.

Het was de moeite waard
om uiteindelijk te beseffen
dat het niet zoveel moeite hoeft te kosten
maar ook vanzelf wel gaat
zoals het gaat....

Daar kunnen we tegen protesteren
Het niet mee eens zijn, tegen vechten
maar dat heeft geen zin.

Het gaat zoals het gaat
meestromen met het leven
je kunt het niet forceren
niet afdwingen en niet tegenhouden
het volgt z'n eigen weg
en dat is de weg...
de weg naar jezelf.

En daar komen we elkaar steeds weer tegen.... op die weg. 


Petra maartense


Geen opmerkingen:

Een reactie posten