= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


11 maart 2012

Inspirerende Blog: Solitude



Solitude

A solitairy place for inspiration, contemplation, reflection 
and enrichment of the mind


Ik ben een vrije geest 
niet gebonden aan een religie
godsdienst of overtuiging.

Alles komt vanuit mijn Zijn
in Liefde en Licht
vanuit mijn hart.


Bezoek de website hier:

http://solitude-sweetsolitude.blogspot.com/

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad Pascal jij en ik, (met natuurlijk zoveel anderen) inspireren de wereld, we delen het er is zoveel moois op deze wereld.

    Super dat je mijn blog zo op deze manier wilt delen met je bezoekers. Bedankt Pascal

    Ik heb nu vier teksten van je geplaatst maar ik heb ze nog lang niet allemaal van je gelezen hoor. Er worden nog meer teksten geplaatst en ik weet van je dat ik het mag delen met de bezoekers van mijn blog. Met naam en link van je blog natuurlijk.

    Liefs Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk doe ik dat. Ik weet nog wel dat ik ontzettend blij was indertijd dat je mijn bewustleven.weblog in je rss feed deed. Zo kreeg ik door jou ook meer bezoekers.

    We geven samen dezelfde bewustwording teksten door en dat moet gedeeld worden.

    Ik geef wel een hint als ik van de week weer een aantal teksten onder copyright van Pascal Delay plaats.

    Liefs Diana

    BeantwoordenVerwijderen