= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


1 augustus 2012

De spiegel van de wereld willen redden



Welke wereld belieft u te redden?
De wereld die jezelf projecteerd?

Red die dan zelf maar.
Of mijn wereld?

Laat mij mijn wereld maar eens zien,
dan zal ik maatregelen nemen.

Ik ken geen wereld buiten mezelf
die ik naar eigen goeddunken
zou kunnen redden of niet.

Het enige wat de wereld nodig heeft
is om van jou gered te worden.

Verdwijn - en kijk daarna
of er nog iets te redden valt.


Sri Nisargadatta Maharaj

Geen opmerkingen:

Een reactie posten