= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


4 mei 2013

De lach van de ziel



Wat maakt mijn ziel aan het lachen?
Er is niets buiten mijzelf vereist om haar te laten lachen.
Lachen gebeurt gewoon.
Het lacht van binnenuit het eigen Zelf.
Ik weet het niet, waar kan ik zijn zonder die lach, weet je ?
Je zou kunnen zeggen dat het de hele tijd lacht.
Het is een natuurlijk gevoel van vreugde in iemands eigen Wezen.
En ik zie dat dit de natuurlijke staat van alle wezens is.
Wanneer menselijke wezens niet lastig gevallen worden door het denken, of door een gevoel van identiteit, zijn ze van binnen gelukkig in het Zelf als het Zelf.
Ik kan die vreugde niet in je creëren.
Ik kan je alleen eraan herinneren dat het hier is en helpen door je denken en aandacht terug te leiden naar Dat.


Mooji

Geen opmerkingen:

Een reactie posten