= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


29 januari 2016

Ware individualiteit



Wij zijn het produkt van onze omgeving,
van onze cultuur, van ons klimaat,
van onze gewoonten, van onze tradities.

Dat alles heeft niets met individualiteit te maken.
Ik denk dat individualiteit alleen ontstaat wanneer
wij ten volle bewust zijn van deze inbreuk van
de omgeving en tradities die onze geest tot slaaf maakt.

Zolang 'ik' de voorschriften van de traditie,
van een bepaalde cultuur aanvaard,
zolang 'ik' de last van mijn geheugen en ervaringen tors
(die tenslotte het resultaat is van mijn conditionering)
ben ik geen individu, maar een produkt.


Jiddu Krishnamurti

Geen opmerkingen:

Een reactie posten