= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


4 september 2010

De Vicieuse Cirkel van Psychologie




Alle psychologie van deze wereld komt voort uit
het denken van de mens, dat gebaseerd is op een opgebouwd zelfbeeld van patronen en waanbeelden.Men gaat naar psychologen om problemen van het 'zelf' op te lossen en dit word geprobeerd op te lossen met het verleden uit te spitten van het 'zelfbeeld' die je over jezelf hebt.

Bij relatieproblemen gaat men naar therapeuten
die oplossingen zoeken voor de twee 'lijdende' persoonlijkheden en getracht compromisen te sluiten tussen het web van het denken van het koppel.

In politiek gaan virtuele ego's elkaar te lijf met gedachten
die gebaseerd zijn op bescherming van 'het zelf'
en de afbraak van andere opgebouwde persoonlijkheden.
Er word niet begrepen dat macht alsook pure illusie is.

Zolang men leeft vanuit deze vicieuse cirkel van
illusie zal de psychologie ook voor u juist zijn want je wandelt in het patroon van slavernij, je persoonlijkheid neemt vrede met het feit dat het verleden je gemaakt heeft tot wat je nu bent. zolang je niet inziet dat ervaringen van verleden een fake identiteit hebben gemaakt en je daar ook blijft voor kiezen, kan je nooit waarlijk vrij zijn.

Vrijheid is niet het 'wegwerken' van een duister verleden
, vrijheid is inzien waarom we kiezen gedachten vast te houden. Daarom heerst al deze illusie van ellende in de wereld omdat miljoenen mensen leven vanuit het idee dat ze gekwetst geweest zijn.

Er is maar 1 universele manier om echt vrij te zijn:


getuige zijn van de gedachten die zich afspelen met je ziel


dan is er geen actie meer om in illusie te leven want je
bouwt niets virtueels meer op, je bent je ware zielskracht.. al altijd geweest maar nu laat je je niet meer meeslepen alle gedachten gaan voorbij als wolken..van die dag af zal al wat onecht is afbreken, de ziel zal getuige zijn van jaren onechtheid.Er zullen geen systemen meer toegepast worden geen psychologische methodes, maar er zal worden gehandelt vanuit de ware innerlijke kracht!

Door elke dag opnieuw getuige te zijn van gedachten en hun
oorsprong laat je de ziel volledig zijn ware aard zijn en daar komen enkel mooie dingen uit, de juiste dingen komen op uw pad de juiste mensen komen naar je toe, nieuwe deuren gaan open want je forceert niets meer vanuit verlangen want je bent getuige van dat verlangens een illusie is van persoonlijkheid die zoekt naar het forceren van bevrediging.

Dit word bedoelt met 'sterven voor de dood': getuige zijn van
de illusie Ego, de opgebouwde persoonlijkheid sterft en maakt plaats voor handelen vanuit de ziel. Sla deze mooie kans van ons huidig tijdperk niet af, je leven zal 100% veranderen en het fundament zijn voor een harmonische wereld.

3 opmerkingen:

  1. Zoals ik het licht Ontsteek van mijn Hart en Ziel,

    word ik een Vlam...

    een Kosmische Vlam,

    vertegenwoordiger van mijn Waarheid ...

    mijn liefde ...

    mijn licht ...

    mijn vrede en mijn vreugde ...

    Want dit is wie ik ben ...

    En deze essentie van wie ik ben reist met me mee door mijn reis...

    Warme groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lol, ik wist niet dat je een reactie terug had gegeven hihi.
    Warme groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen