= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


24 juni 2012

De oceaan van bewustzijn



Mijn functie is niet afgelopen door mijn eigen verlichting. Feitelijk, Begon mijn werk na mijn verlichting. Ik zou willen dat miljoenen mensen branden met hetzelfde licht, met dezelfde visie, met dezelfde droom. Ik zou willen dat er een nieuwe mensheid werd geboren, een nieuw mensdom, waar lelijke discriminaties verdwijnen, waar geen oorlogen zijn, geen atomische of nucleaire wapens, geen natie, geen ras; waar mensheid alle grenzen van het bestaan kan delen en alzijn ervaringen van zijn innerlijke zelf. Ik wil dat deze mensheid een oceaan van bewustzijn is


Osho

Geen opmerkingen:

Een reactie posten