= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


7 november 2012

De 20 beste manieren om je vatbaarheid voor griep en verkoudheid te verminderen zonder griepprik



(Natural News | vertaling voor Earth Matters door Joke Lochmans) De grote campagnes voor de griepprik zijn weer van start gegaan. Je wordt weer van alle kanten belaagd door de eindeloze boodschap om je 'te laten inenten'. Er wordt zelfs geprobeerd om mensen die zich niet laten inenten een schuldgevoel aan te praten. Dit gebeurt door, heel onlogisch, te beweren dat doordat jij niet ingeënt bent, iemand anders die al wel is ingeënt, toch griep krijgt. Ik weet wel dat het onzin is, maar de hele vaccinatie-industrie is immers gebouwd op dezelfde ingebeelde logica als eenhoorns, feeën, dwergen en tuinkabouters. Voor de goede orde, de mensen die in de beste gezondheid verkeren zijn degenen die de griepprik weigeren en er zelf voor zorgen dat ze een sterk immuunsysteem hebben. Het zijn de mensen die ingeënt zijn die om de een of andere reden toch steeds ziek worden, is je dat wel eens opgevallen?
(Noot van de vertaler: de griepprik bestaat uit een cocktail die beschermt tegen de meest voorkomende griepvirussen. De bescherming is nooit 100 %, zeker niet als een virus de kop opsteekt dat niet in het vaccin zit, omdat de makers van het vaccin dit niet verwacht hadden. Verder worden verkoudheden door andere virussen veroorzaakt dan griep, en de griepprik beschermt niet tegen verkoudheidsvirussen. Ook wordt in de volksmond vaak gesproken van ‘griep’ terwijl het in werkelijkheid om een verkoudheid gaat. Dit is een bijkomende reden waarom het lijkt dat de griepprik zo vaak niet werkt.)

Hoe dan ook, het is belangrijk dat je weet hoe je je immuunsysteem kunt versterken zonder je een cocktail van kwik, formaldehyde, aluminium en MSG in de arm te laten spuiten. Zeker, deze bestanddelen zijn allemaal te vinden in vaccins volgens de CDC's (Amerikaanse centra voor ziektepreventie en -bestrijding -vertaler). Het is zelfs zo dat als je graag meer kwik binnen wilt krijgen dat je hersens beschadigt en dat eigenlijk neerkomt op een chemische verwijdering van een deel van je hersens, je je alleen maar vaker hoeft te laten inenten. Het is de enige legale manier om deze stoffen in je lichaam te krijgen, waar ze al snel in je bloedbaan terecht komen en zo rechtstreeks naar je hersenen getransporteerd worden. Om dat allemaal te kunnen voorkomen geef ik je hier mijn lijst van de 20 beste manieren om je immuunsysteem te versterken zonder je toevlucht te nemen tot dodelijke vaccins en alle giftige additieven die zij bevatten.
De 20 beste manieren om je weerstand tegen griep en verkoudheid te verbeteren zonder een vaccin.

1) Neem elke dag een vitamine D supplement. Kijk in onze vitamine D gids voor meer informatie over het bepalen van de juiste dosering.

2) Zorg dat je zoveel mogelijk zonlicht krijgt, tot zo laat mogelijk in het jaar.  Zelfs als je alleen maar zonlicht op je gezicht krijgt, zorgt dit er toch voor dat je lichaam meer vitamine D aanmaakt.

3) Drink drankjes die je immuunsysteem versterken, zoals organische Cocoa Mojo, dat een mix van vier medicinale paddenstoelen bevat.  En het smaakt als heerlijke warme chocolademelk! (Noot van de vertaler: bijna geen enkel kruidenpreparaat of ander voedingssupplement, behalve multivitaminen, is voldoende onderzocht. Het is niet onderzocht of ze werkzaam zijn voor het doel waarvoor ze worden aangeprezen en of ze geen schadelijke bijwerkingen hebben. Er is weinig toezicht op de bereiding ervan, zodat preparaten nogal eens verontreinigd blijken te zijn.)

4) Gebruik een luchtfilter van goede kwaliteit om bacteriën en sporen van schimmels te verwijderen die in je huis aanwezig kunnen zijn.

5) Zorg voor voldoende beweging om je bloedsomloop en je immuunsysteem te verbeteren.  Het beste is regelmatige lichaamsbeweging van matige intensiteit. Train niet al te fanatiek in de sportschool, wat dan raakt je immuunsysteem tijdelijk van slag.

6) Neem voedingssupplementen die speciaal ontwikkeld zijn om je luchtwegen te beschermen. Hieronder vallen supplementen gemaakt van planten uit de Lomatiumfamilie, de oshaplant (deze twee groeien in de VS - vertaler), vlierbessen e.a. Veel van deze supplementen zijn verkrijgbaar via de NaturalNews winkel. 

7) Tref maatregelen om je blootstelling te beperken aan chemicaliën die je immuunsysteem beschadigen. Deze chemicaliën komen voor in wasmiddelen, cosmetica, producten voor lichaamsverzorging en geparfumeerde producten. De kunstmatige chemicaliën die als geurstoffen gebruikt worden zijn kankerverwekkend en veroorzaken leverschade.

8) Stop met alle medicijnen die je niet beslist nodig hebt! Dit moet je uiteraard samen met een natuurarts doen, aangezien van het ene op het andere moment stoppen met medicijnen ook gevaarlijk kan zijn.  De meeste medicijnen onderdrukken je immuunsysteem, leverfunctie, nierfunctie en hebben zelfs een nadelige invloed op je vruchtbaarheid.

9) Eet meer sterk gekruide maaltijden. Eet meer curry, dat rijk is aan kurkuma. Eet meer gember. Neem ook meer koriander, rozemarijn, tijm en andere geurige kruiden. Hiertoe behoren ook kruidnagel en nootmuskaat, twee kruiden die je vaak in Amerikaanse eierpunch vindt.  Deze kruiden smaken heerlijk en zorgen bovendien voor een verbetering van je immuunfunctie.

10) Verander je eetgewoonten. Als je kaas eet en bewerkte melk drinkt, moet je hiermee stoppen, zeker tijdens het griepseizoen.  Bij veel mensen leidt het gebruik van kaas en andere zuivelproducten tot verstopping van de bijholten, wat niets anders is dan een gebrekkige bloedcirculatie in de bijholten. Dit kan je vatbaarder maken voor besmetting met een virus dat rondwaart.

11) Verhoog de hoeveelheid spoorelementen in je dieet, vooral zink. Zowel zink als selenium zijn zeer belangrijk voor het functioneren van het immuunsysteem. Vooral zink staat erom bekend dat het werkt als een soort schild tegen aanvallen door veel verschillende virussen. Een van de beste methoden om meer spoorelementen binnen te krijgen, is over te stappen op een natuurlijk soort zout of een zout dat een hoge concentratie mineralen bevat.

12) Zorg dat je lymfe gaat stromen! Minitrampolines zijn een fantastische manier om dit te bereiken. Touwtjespringen helpt ook, net als elke dag een paar minuten op de plaats op en neerspringen. Je kunst ook ronddraaiende bewegingen maken met je armen om je lymfe goed te laten stromen. De lymfecirculatie is uiterst belangrijk voor het immuunsysteem.

13) Neem kruidentincturen die het immuunsysteem beschermen, zoals Canadese geelwortel, knoflook, echinacea, oshawortel en vlierbes.

14) Als je toch in de keuken bezig bent, was je handen dan wat vaker. Met veel van de infecties die we oplopen tijdens het griepseizoen komen we in aanraking doordat we eerst besmette oppervlakken aanraken en dan aan onze ogen, neus of mond komen. Het eenvoudigweg wassen van je handen kan het aantal virusinfecties flink doen afnemen.

15) Vraag tegelijkertijd van de mensen in je omgeving dat ze ook een goede hygiëne betrachten. Vraag ze bijvoorbeeld ook om hun handen te wassen. Vraag ze om hun immuniteit te versterken met kruiden, voedingsstoffen en supplementen die echt werken.  Het is eigenlijk erg onverantwoordelijk als anderen niets doen om hun immuunsysteem te versterken.  Als je slechts vertrouwt op een vaccin, laat je in feite andere mensen een risico lopen, omdat vaccins 99 van de 100 keer niet werken.

16) Zorg voor een noodvoorraad aan colloïdaal zilver.  Je dient niet alleen het vloeibare colloïdale zilver in voorraad te hebben, maar ook de vorm die je kunt inhaleren.  In de NaturalNews winkel hebben we op dit moment GHC's colloïdaal zilver, genaamd Silver Fuzion, en binnenkort komen producten van Sovereign Silver in het assortiment.

17) Zorg dat je meer dan genoeg slaap krijgt. Slaapgebrek zorgt ervoor dat je immuunsysteem slechter functioneert.

18) Zorg, indien enigszins mogelijk, dat je zo min mogelijk chronische stress hebt. Ook stress vermindert de werking van he immuunsysteem en zorgt er zelfs voor dat bepaalde voedingsstoffen in je lichaam opgebruikt worden, waardoor je een tekort aan bepaalde stoffen krijgt.

19) Drink meer 'levende' groentesappen. Als dat te koud voor je is, maak dan warme, maar rauwe groentesoep voor jezelf. Recepten kun je op internet vinden. Een van mijn favorieten is een recept voor soep van rauwe avocado, waar rode pepertjes in verwerkt worden en waar ik tabascosaus aan toevoeg. Deze soepen kun je maken in speciale blenders.

20) Lach elke dag! Kijk naar een komedie of zorg voor een gezellige tijd met vrienden of familie. Lachen zorgt ervoor dat je immuunsysteem op meerdere niveaus beter gaat werken. Het is goed voor je lichaam en ook voor je geestelijke gezondheid. Vind creatieve manieren om in komische situaties terecht te komen en je zult ervan profiteren. 
Bron: 
naturalnews.com


Bron:http://www.earth-matters.nl/5/6625/gezondheid/de-20-beste-manieren-om-je-vatbaarheid-voor-griep-en-verkoudheid-te-verminderen-zonder-griepprik.html

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

= ZOEKEN =