= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


23 april 2019

Boek: Leer-kracht





Story-Point-Story
Drie jaren geleden
nam ik het besluit
ik schrijf een boek
geen statistieken
geen onderzoek
zuiver en puur
lees zeker deze lectuur
hou woensdag 12 juni van 19u00-21u00 vrij
op de Steinerschool in Brugge
voor mijn boeklancering
met jullie allen erbij
Stap voor stap deel ik mijn verhaal
  1. cover van mijn boek
  2. rugzijde met inhoud
  3. uitnodiging met special guest on 12/06
#leadership #awareness #lawofincubation #mindset #vision #mission #focus #outofthecomfortzone # alltogether #OihebaBensaâd

Bron:  https://obcoaching.be/uncategorized/leer-kracht/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten