= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


23 augustus 2010

Het inzicht van wat loslaten is



Loslaten betekent niet alles in de steek laten.


Loslaten wil zeggen wakker worden en inzien:

“er is niets van mij, hoe kan ik het dan opgeven,

wat moet ik opgeven, als ik het vast kon pakken,

kon ik het loslaten.

Als ik het had, kon ik het laten gaan.”

3 opmerkingen:

  1. Prachtig!
    Kom je ook eens bij ons op de site kijken?
    www.fromtheheart.nu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Danku anya,

    lijkt me een hele leuke blog van jullie, zullen we links uitwisselen? dan maak ik voor jullie een blogje als reclame op kinderenvanhetlicht.
    hebben jullie rss?

    BeantwoordenVerwijderen