= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


21 november 2010

Wie ben Ik?



Wat een bevrijding om in te zien
dat ik niet 'de stem in mijn hoofd' ben
Wie ben ik dan wel?
Degene die dit ziet!

1 opmerking:

  1. de 4 cruciale vragen:
    1/wie ben ik
    2/van waar kom ik?
    3/waar ga ik naar toe?
    4/waarom ben ik verdore op deze aarde?
    op vraag 4, het meest mensen antwoorden:
    mijn ouders hebben mekaar ontmoet...
    zij hebben een accident gehad...
    en die accident BEN IK.....
    ...DE antwoord op de 4 vragen is:
    WIJ ZIJN SPIRITUELE WEZEN
    EN WIJ ZIJN HIER OM EVENWICHTIG TE EVOLUEREN.
    JACQUES delay.DE BRUGES.
    06/07/2011.

    BeantwoordenVerwijderen