= Welkom =


Welkom op de website Kinderen van het Licht


In dit nieuwe tijdperk van wakkerworden
waarin de wereld talloze veranderingen
ondergaat die de mens zelf heeft geschapen
uit onwetendheid, wil deze website terug
gaan naar de bron.
De kinderen van het Licht zullen wereldwijd
opstaan en leiden vanuit hun innerlijke kracht
Laten we hand in hand de waarheid aan het
licht komen en ons verbonden bewustzijn
samen sterken tot een wereld van eenheid.


6 februari 2011

Zijn in het zijn



Ik zoek mijzelf om U te zoeken
Ik zoek U om mijzelf te vinden
Ik vind U in mijzelf
Ik zoek de stilte om in af te dalen, naar mezelf
Het wezen der dingen dat wat verborgen ligt achter de huid van de dingen
Ik zoek de stilte waarin ik ben die mij doet zijn
Zijn in het zijn

Ik zoek het hemelgewelf
Om schouwend verbonden te worden
Met de geest die daarin voelbaar wordt
Ik vind verwondering
Ik word verwondering
Ik word gekend, beken mezelf
Ik zoek in de stilte mezelf om daarna gevonden en geboren in mezelf
te kunnen schenken aan anderen, aan U
Ik zoek in de stilte U en vind U in mezelf.


2 opmerkingen:

  1. Het is alles zo prachtig wat je schrijft Pascal,geniet er keer op keer van.
    Groetjes M~

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie M~,
      deze prachtige woorden zijn van Erik van Ruysbeek
      een hele diepe man!
      leuk dat je de teksten kan waarderen, dat zegt veel over U.

      Verwijderen